torsdag, mars 19, 2015

Spaces

Idag har det verkligen varit en Crazy thursday, på jobbet.
Mitt i arbetet stannade vår generator som sköter utrustningen så plötsligt kunde vi inte fortsätta.
Istället blev det till att ringa runt efter hjälp plus att avboka patienterna. Så kan det gå..
Vi kunde fortsätta som vanligt runt 15-snåret igen.
Jag jobbar som tandsköterska så ni kanske kan förstå hur långtråkigt jag fick det.. Om inte annat kan jag berätta att så var det. Långtråkigt.
Har man inga patienter och halva stället står still finns det till slut inte så mycket att göra..

Men det blev en ganska bra dag ändå..och jag kan ju inte påstå att jag blivit direkt utarbetad heller.
Vissa saker kan man helt enkelt inte styra över..
Nu däremot springer klockan iväg så det är väl dag att börja bege sig mot sängen.
Jag har sett veckans avsnitt av The Walking Dead..och känner att jag börjar bli frustrerad. Hur ska det egentligen gå, den här gången?
Antar att jag är lite otålig bara. Det känns som om alla bara tassar runt fastän dom egentligen vill göra något helt annat. Frågan är bara när detta andra kommer. När det ska hända något.
Det är väl sådant som ger sig..
Inte mycket att bry hjärnan med antar jag. Det är ju ändå bara en serie..

Sova var det ja. Lika bra innan dagen hinner byta namn igen. Vi var ju hemma rätt sent igår kväll så vi får ju passa på nu.
Dessutom är arbetsveckan snart slut! Full fart mot helgen..
God kväll på er.

019

Inga kommentarer: