måndag, april 20, 2015

Game of soccer..

Idag har vi varit på fotboll!
HIF mötte Norrköping och till min stora glädje vann HIF.. Trots att Marcus är från Peking så var han inte alltför ledsen över förlusten..
När två lag möts sådär så måste ju nästan ett lag vinna, såvida det inte blir oavgjort såklart..

Dagens match gjorde att jag missade Game of Thrones, men det får jag väl ta igen en annan dag.
Glömde helt att spela in det eller att kolla med Mitt TiVo för att se om det låg där, under dagen.
Jaja..det finns som tur är kvar!

Efter matchen idag ligger förresten Helsingborg nu trea..det är ju riktigt roligt.
Jag hoppas verkligen att detta kan vara vårt år..
Det hade varit väldigt kul, det känns som att det är vår tur nu igen. Jag vet att säsongen nästan nyss har börjat men jag kan väl få önska lite..

Men nu är teet snart kallt och vi ska ta och sova. Kvällen börjar bli sen igen.
Tack för idag och godnatt!

051

Inga kommentarer: