söndag, april 19, 2015

Halfway gone..

Halvvägs igenom denna utmaning som jag gav mig på.. Wow.
Det känns lite pirrigt. Det känns även som om tiden gått rätt fort ändå.
I början trodde jag igen att det skulle bli rätt svårt men jag tycker faktiskt att jag har klarat mig ganska bra..
Jag har trots allt fått fram ett inlägg varje dag.
Igår var det förvisso på gränsen men men..så kan det gå.

Hur som helst så känns det inspirerande att få fortsätta köra även när den här utmaningen tar slut.
Jag bloggar ju annars också men den där lilla extra sporren finns ju inte riktigt där..alla gånger.

Jag är dessutom väldigt nöjd med helgen, för idag har vi varit ute en sväng på landet och fått köpt ett nytt bord till balkongen.
Jättefint! Det får ni kanske se en vacker dag..
Efter att vi köpt det for vi runt lite, hamnade både här och där.
Då vädret var fint, i alla fall till en början, var det hela väldigt mysigt.
Inte varje dag man hamnar på roadtrip sådär..
Men nu ska jag ta och sova lite istället, imorgon väntar en ny vecka.
Hoppas att ni alla haft en fin helg, godnatt!

050

Inga kommentarer: