måndag, april 27, 2015

Just pretend

Måndag igen.. Dagen och veckan började lite svajigt då uniten, den vi arbetar med/från bestämde sig för att lägga av.
Båda två. Så helt plötsligt stod vi där och kunde inget göra.. Lagom kul sådär på måndagmorgonen!
Som tur var hade vi redan ringt vår tekniker som var på G så till slut kunde vi köra på som vanligt igen.
Sen har det för all del inte hänt så mycket uppseendeväckande, dagen rullade på som tänkt.
Man blir ju lätt lite nervös när saker strular sådär det första som händer.. Inte precis den början man tänkt sig på arbetsveckan.
Tur kanske att det är kort vecka..
Och även om det kanske kan bli lite jobbigt och mycket att göra vet jag i alla fall att det ska hända roligheter på fritiden den här veckan. Alltid något!

Så nu ska jag dricka lite mer te och nog börja förbereda mig för sängen.
För trots att det är kort vecka gäller det ju att ta vara på sina sovtimmar och försöka göra något bra av dom..
Roligheter kräver minsann också att man är pigg och på alerten..hur ska jag annars orka med allt?
Vad som åsyftas får ni nog veta när det närmar sig..
Till dess hoppas jag att ni haft en bra måndag!
God afton, god afton.

058

Inga kommentarer: