lördag, april 11, 2015

Klipperi

Det är dags att sova igen..
Jag är riktigt trött och slut i kroppen nu.
Har spenderat dagen i en trädkrona på Österlen och sågat grenar.

Jag gillar att sitta där uppe och utsikten är härlig men det känns ju att jag inte är 20 längre..haha.
Fint väder hade vi i alla fall, helt ok, och jag har nog till och med fått lite färg.
Det kändes som ett gott dagsverke när vi var klara.. Imorgon kommer jag nog däremot att känna en mindre god träningsvärk..
Så kan det gå!
Vad gör man inte för att hjälpa till. Det blir säkert jättefint i sommar när grönskan har kommit.

Men nu ska jag se till att sova lite..
Och jag är väldigt glad att det är söndag imorgon och att jag kam vila hela dagen om jag vill, vilket jag nog gärna kommer vilja.
Hoppas att ni haft en fin lördag allihopa!
Godnatt.




042

Inga kommentarer: