fredag, april 03, 2015

Långfredag

Idag var ingen bra dag.. Jag sov tydligen för mycket/länge så sedan när jag väl kommit upp kom en hemsk huvudvärk smygandes.

När jag varit uppe några timmar kändes det inte så himla roligt så då fick jag lägga mig igen.
Sov absolut inte mer för det tillät inte huvudet riktigt men jag fick i alla fall vilat.
Några tabletter senare var jag redo att börja dagen..som hunnit bli kväll.
Vi fick i alla gjort lite av det vi skulle.. Som tur är har vi välsignats med en långhelg nu så jag känner mig inte så ledsen för att den här dagen gick i stöpet.
Jag valde ju inte direkt att må skit. Bättre idag än igår, dock.

Nu kör vi lugn myskväll. Snart dags att lägga sig igen.. Sängen har verkligen varit min vän idag!
Hoppas att ni andra har haft en finare långfredag så att den inte blev så mörk som min.
Godnatt!

034

Inga kommentarer: