onsdag, april 08, 2015

Matchdag

Jag var på fotboll ikväll och lika roligt som det var att vara tillbaka på Olympia och träffa folket där lika tråkigt var matchen.
Ingen höjdare alls faktiskt.
Men jag får väl trösta mig med att detta bara är början och att det bara kan bli bättre..
Kanske ska man inte kräva så mycket när vi just börjat?





Efter matchen kom nästa grej..
Jag chansade på att ta en av de extrainsatta bussarna, nr 84 som går till och från matcherna, istället för att vänta på min vanliga: nr 4.
Så istället för att komma hem som jag skulle åkte jag runt lite hit och dit, via halva Söder, helt fel håll, och sedan tillbaka på rätt spår..
Jag vet faktiskt inte hur länge bussen snurrade runt men jag hade såklart varit hemma mycket tidigare om jag bara väntat på min buss.
Å andra sidan fick jag se mig om lite..även om det var lite för mörkt för att se ordentligt.
Jaja, så kan det gå. Jag kom ju hem och som någon sa- bättre att åka runt sådär efter matchen än om det varit på väg dit..då hade vi nog alla blivit lite kokta.
Jag tyckte faktiskt att vi alla tog det hela med rätt mycket ro.
Det blir inte alltid som man tänkt sig!

039

Inga kommentarer: