söndag, april 05, 2015

Nothing's wrong

Söndag, som har känts som en lördag. Det var lite som om helgen började om från början igen igår, för trots att det var lördag kunde man lätt få det till att kännas lite som fredag för vi hade ändå två lediga dagar kvar.
Imorgon blir en söndag-måndag. Dom är inte dumma dom..
Påsken i sig har inte varit så dum. Fint väder och roligheter har hittats på. So far so good.

Idag har jag även promenerat en sväng i mina nya skor som jag köpte för någon vecka sedan.
Jag var tvungen att uppdatera mig på sko-fronten om det ska bli någon ordning och reda här.
Tanken är att jag ska börja motionera igen. Det hade ju inte varit helt fel, menar jag.
Idag var det fint men blåsigt.
Och kvällen har vi spenderat i stillhet. Ätit och softat framför tv och såg den andra filmen från den nya säsongen av Beck-filmer: Invasionen.
Vi får väl se vad vi avslutar med här för än känns det inte riktigt aktuellt att springa till sängs..nu när det trots allt fortfarande är helg..
Ja, man blir glad!

036

Inga kommentarer: