lördag, april 04, 2015

Påskafton!

Idag har vi haft påskfirande tillsammans med min moster.
Som tur är var huvudet med mig så jag har kunnat engagera mig ordentligt.
Det blev mycket mat och mycket god dricka. Påskmat och grejer.
Än en gång fixade vi till Hönans skräck. Den går alltid hem!

Så vi har haft en riktigt mysig eftermiddag och kväll här.
Tittade även på fotbollen: Kalmar mot HIF. Det blev oavgjort och det får man väl ändå tycka var ok..
På onsdag spelar dom hemma så då ska jag gå och titta. Vet inte vilka dom möter men det blir nog bra..


Och tänk så skönt det är att vi fortfarande har två dagar av ledighet kvar. Man blir glad!
Så med en härlig påskafton i bagaget är jag redo för lite mer ledighet..
Hoppas att ni också haft en härlig dag!
Glad påsk och godnatt.

035

Inga kommentarer: