fredag, april 10, 2015

Skön fredag!

Idag blev det helg igen..och vädret var rätt fint så efter jobbet gick jag en liten sväng sedan jag fått mat i mig.

Då det är bulle med bullens dag idag fick jag även införskaffat en fralla och chokladboll för att kunna göra denna delikatess..




Efter jobbet i alla fall gick jag upp till Slotthagsparken en sväng.
Uppe på land var vädret kanon men ute till havs var det riktigt dimmigt. Värmen på land och kylan i havet gillar inte riktigt varandra..
Hörde att det tutade en del där ute.

Såhär fint var det i alla fall uppe från landborgen sett och i rosenträdgården.





Det var riktigt skönt med en liten promenad där.
Sen tog jag bussen hem och väl hemma fastnade jag med en massa avsnitt med American Horror Story så nu har jag sett klart hela första säsongen. Bra där!
Nu däremot ska här sovas för imorgon ska vi till Kåseberga och klippa träd med moster.
Godnatt!

041

Inga kommentarer: