torsdag, april 30, 2015

Valborg

Idag var det tydligen årsdag sedan Luis och jag träffades för första gången.
Det firades med att Marcus och jag blev upphämtade här hemma av Luis själv och åkte med honom till hans place i Laholm.
Ett nytt ställe än det jag var på senast jag var i Laholm, vilket var på midsommarafton förra året.

Hur som. På detta nya stället blev vi sen bjudna på både det ena och det andra. God mat, god dryck, snacks och självklart en hel del musik.
Imorgon händer dessutom en massa saker, som jag lär dela med mig av då.
Inför detta fick vi lite smakprov idag. Ni kommer att förstå längre fram..men lita på att jag kommer att vara mera meddelsam då.

Vi hade i alla fall en helt underbar kväll. Med mycket gott snack.
Det är en härlig prick!
Nu är vi hemma hos katterna igen och snart väntar sängen.. Väldigt snart.
Glad Valborg och trevlig helg på er!
God afton, god afton.

061

Inga kommentarer: