måndag, maj 04, 2015

As time goes by..

Måndag igen. Jag har ont i baken, efter cykelturen igår. Tydligen hade jag förträngt att sadeln är lite hård..och inte var det något jag tänkte på när jag cyklade heller.
Då var jag mest koncentrerad på att trampa runt och att andas.. Inget av det gick väl sådär jättebra men jag tycker att jag klarade mig hyfsat.
Nu börjar även lite träningsvärk smyga sig på i benen känner jag, jag har inte märkt något innan.
Det lär väl märkas desto mer imorgon tror jag..

I afton har jag tittat på Game of Thrones, måndagsnöjet just nu..äntligen, och nu dricks här lite te.
För snart är det väl dags att bege sig till sängs också.
Jag har faktiskt varit riktigt seg idag. Och till råga på allt jobbade vi till rätt sent.. Så jag tycker gott att jag ska få lägga mig hyfsat snart.
Som tur är har jag i alla fall sovmorgon imorgon. Alltid något!

Vad har ni för planer för veckan? Händer något eller är det enbart jobb som gäller?
Den här veckan verkar hyfsat lugn..inget farande planerat. Kanske tur med tanke på att det nu är lång, vanlig, vecka igen och att jag tydligen är lite trött efter all ledighet sist. Haha.
Så kan det gå.. Man vilar för mycket och sedan tar man ut sig på en träningscykel. Ja, det är inte mycket de fina tål..
Hur som helst så hoppas jag att ni haft en fin måndag och en bra start på veckan!

065

Inga kommentarer: