måndag, maj 18, 2015

Du växer upp..

Ikväll har jag stannat hemma. Det blev en ganska intensiv helg ändå, om jag tänker efter.
Jag hade tur med vädret igår också förresten, fick inte direkt något regn på mig när jag var i storstaden, skönt det.
Det är verkligen inte roligt att trava runt helt blöt.
Just nu regnar det en väldig massa faktiskt så jag är glad att det inte är ikväll jag är ute och ränner.. Roligare kan man ha det!

Den här veckan jobbar jag utan chefer och ni vet ju hur kul det brukar vara.
Idag var det ovanligt segt. Får se om jag kan liva upp det imorgon.. Dessutom är jag ledig även nu kommande fredag så det blir i alla fall kort vecka igen.
Alltid något! Och om jag minns rätt från alla andra gånger päronen varit borta lär jag inte bli utarbetad den här veckan, men kanske lite uttråkad.
Vi får väl se vad som händer..hur pass pigg jag är när helgen väl kommer.
Nu däremot ska jag bara dricka lite te här och sedan springa till sängs.. Då det blev lite sent igår, fast inte så mycket värre än vanligt, är det nog rätt bra om vi kommer i säng i vettig tid ikväll.
Något vi borde sträva efter lite oftare..

079

Inga kommentarer: