söndag, maj 17, 2015

Ohio

Jag har varit i Köpenhamn.
Jag har varit på konsert. For iväg runt 15-snåret för i min köpta biljett ingick en liten träff med artisten.
Artisten som var ingen mindre än Jacob Whitesides.
Hans videor har jag ju delat här så ni borde ha lite koll..




Han började sin Europaturné i Köpenhamn ikväll.
Jag kom i tid till min träff och var sedan på plats.
Mycket folk. Mestadels tjejer- till 99%..haha.
Det var riktigt trevligt att träffa honom. Han är en genuint härlig och väldigt älskvärd person.
Med mycket hjärta. Han verkade uppenbart överväldigad över att vi alla var där.
Han var även väldigt bra på att kramas..
Och tydligen var jag inte den enda från Sverige.

Jag hann även träffa en av mina Twitter-vänner Medina. Sånt är alltid kul!
Hittade en bra, upphöjd, plats att stå på och såg sen väldigt bra genom hela konserten. Som var underbar.
Det lyste så om Jacob och man såg hur glad han var över att få vara där- med oss.
Han sa det några gånger också..hur tacksam han var att vi var där just ikväll. På hans första internationella spelning.
Det kändes ju oerhört hedrande att få ha varit med på denna konsert. För oavsett hur det går för honom sedan så vet jag att jag var med på hans första konsert i Europa, på hans lilla världsturné.
Så jag tror att vi alla var lika nöjda ikväll- artist som publik. Och det är väl så det ska vara?

078

Inga kommentarer: