torsdag, maj 07, 2015

Torsdag

Te-drickande och bloggande. En fin kombination tycker jag.
Imorgon åker vi till Norrköping. Om jag glömt att berätta det så kan jag nu meddela att vi ska dit för att hämta vår nya bil, som vi köpt.
En Ford Focus. Vi har inte sett den, förutom på bild såklart, så det ska bli spännande att få se den IRL och känna hur den känns.
Dessutom ska det bli trevligt med en liten tripp/åktur. Sista turen i vår gamla bil, som vi ska skrota där uppe, och sen åker vi ner igen i den nya.
Spännande spännande!

Jag hoppas förresten att det blir ok väder...det har jag inte tänk på att kolla innan..
Hur som helst- jag lovar att dela med mig av hur allt blir. Allt som ska hända.
Vet inte varför jag inte skrivit något innan men nu känns det ju verkligen aktuellt. Bilder och allt kommer, var så säkra.
Men nu ska jag svepa mitt te och springa till sängs.
Godnatt med er!

068

Inga kommentarer: