fredag, maj 29, 2015

We could be heroes

Bara tio dagar kvar nu... Ska man börja med någon slags nedräkning?
Och trots att utmaningen i sig tar slut ska jag nog försöka att blogga varje dag i fortsättningen också.
Det har gått hyfsat innan ju.
Vi får väl se. Oavsett så känns det helt ok att det närmar sig ett slut nu. Men jag tycker nog att dessa 100 (ok bara 90 än så länge) dagarna har gått fort..
Det blir väl vad man gör det till också. På något vis känns även den här starten på året som något händelserik och rolig.
Lite som förra året.
Jag har ju till och med hunnit med den där ensamma svängen till Köpenhamn även i år. Plus vändan med fadern min... Och jag hoppas på flera. Turer till huvudstaden menar jag.
För jag älskar Köpenhamn.

Dessutom börjar väl sommaren att närma sig på riktigt nu och vi har börjat planera för den också.
Det blir nog bra det här..
Nu ikväll har vi myst framför Let's Dance, det var ju trots allt final..
Och nu i helgen väntar en del roligheter så vi ska faktiskt ta och knyta oss strax.
Imorgon ska vi faktiskt se årets Eurovision-vinnare livs levande.
Käre lille Måns. Det blir roligt!
Så..sova nu ja. Jag hoppas att ni alla haft en fin vecka såhär långt och att ni får en trevlig helg!
God afton, god afton.

090

Inga kommentarer: