söndag, maj 03, 2015

What if..

Nu har vi just sett klart filmen What If. Det var en väldigt söt film. Se den om ni inte gjort det!

Imorse vaknade jag till flera gånger mellan ca 7-9 så tillslut gav jag upp att försöka sova mer utan gick upp istället.
Det kändes lite konstigt men rätt så bra att komma upp så tidigt en söndag.
Sen har jag fått en del uträttat och kvällen började hos mina päron med att jag trampade lite på deras motionscykel, sen fick jag mat och sett fotbollen: Malmö FF- Helsingborgs If. Det var väl en bra match men tyvärr så vann Malmö..

Här hemma sedan har vi mest tagit det lugnt.
Innan fotboll och grejer var vi iväg och köpte lite nya växter till balkongen också. Tomater och sånt. Det är fint där ute nu.
Timman börjar bli sen och eftersom jag varit vaken så ofantligt länge är det nu dags att sova lite igen..
Jag hoppas att ni alla har haft en härlig helg!
God natt.

064

Inga kommentarer: