fredag, juni 05, 2015

Helg

Det blev en lugn fredag.
Marcus stannade kvar lite efter jobbet så jag åt mat tillsammans med katterna.
Sen har jag mest tittat på tv. Fick äntligen sett The Fault in Our Stars.
Den var sorglig som fasen men precis så bra som jag hoppats och tänkt.

När mannen kom hem var han seg efter arbetsveckan så det blev ett tidigt sänggående för hans del, jag ska snart lägga mig också.
Bara lite mer tv först.

Plötsligt blev vädret helt kanon här.
Det har varit soligt mest hela dagen.
Kul för ungdomarna som tagit studenten just idag!
Om sommaren äntligen har gjort sitt intåg är jag den första att jubla men jag har väl inte tagit vara på det som jag hoppats.
Dessutom hoppas jag att detta inte var den enda fina sommardagen det här året.
Nu får det faktiskt snart vara nog med detta eländiga väder..
Jag mig riktig sommar!
Fast just nu ska jag se klart det jag kollar på och sedan springa till sängs. Kanske får jag drömma om ännu en fin sommardag..
Godnatt!

097

Inga kommentarer: