måndag, juni 01, 2015

Hounds

Nu är det alldeles snart dags att springa till sängs och sova lite..
Jag hade, halvt om halvt, tänkt träna lite idag men det blev inte så... Vet knappt vad jag gjorde istället.
Det råkade bli en vecka utan något vettigt gjort hela förra veckan så jag måste se till att skärpa mig nu.
Känner dessutom att jag börjar sakna det. Känner att jag måste cykla. Eller göra något..
Så om jag får feeling kanske jag cyklar en sväng imorgon innan jag börjar jobba. Det ska ju inte vara helt omöjligt menar jag..
Ja, vi får väl se. Jag måste hur som helst skärpa mig nu. Såhär kan vi inte ha det!

Och jag hoppas verkligen att vädret ordnar upp sig riktigt snart. Det hade ju inte varit så dumt att kunna ta en liten promenad efter jobbet utan att vara rädd för att frysa ihjäl, eller behöva ta på sig en hel massa kläder.
Fatt att vi helt seriöst önskade att vi hade haft långkalsonger på oss i lördags..den 30e maj. Det är ju inte klokt.
Usch.
Om det ska vara såhär hela sommaren vet jag inte om jag vill vara med.. Antar att jag får fortsätta dricka varmt te på kvällen långt in i juni också.
Det verkar ju inte bättre. Men nu ska jag häva i mig det sista här och springa till sängs.. Så får vi se hur det går för mig imorgon.
Wish me luck..
God afton, god afton!

093

Inga kommentarer: