tisdag, juli 14, 2015

Andra semesterdagen 2015

Idag är det tisdag. Senare tänkte jag få till ett Tisdagsmusik-inlägg.
Jag vet redan vad jag vill dela.
Bra va?

I övrigt har det varit ganska glest med inläggen, det ser jag också.
Jag ber om ursäkt för detta.
Idag är andra dagen på semestern.
Helgen som gick var både lugn och intensiv, lite på samma gång.
I söndags gjorde vi nog inte många knop... Försökte känna efter hur det känns att vara ledig.

Idag får vi se vad som står på agendan.
Marcus och jag har fått ett schema för att se till att hålla ihop familjen också, när folk far och flyger. Inklusive vi själva. Vi tror att vi ska få ihop allting..men sådant där vet man inte förrän efteråt.
Vi kan bara hoppas på det bästa!
Och eftersom vi ju faktiskt har semester måste vi såklart ta vara på den också. Att vara lediga.

Igår vaccinerade vi katterna. Idag är det lugna gatan.
Andra dagen då vi inte satt någon klocka. Jag hoppas på fler sådana dagar. Och jag hoppas även att jag kanske får till ett dopp i havet i år..
Det hade ju varit väldigt roligt!
Vi får se vi får se.
Hur har ni det? Har ni semester nu? Är ni hemma, borta eller rent av utomlands? Vad gör ni?
Oavsett var ni är så hoppas jag att ni försöker ta vara på dagarna och njuter av dom!

Inga kommentarer: