söndag, juli 05, 2015

Söndag

Det har varit en väldigt fin helg. Både vädermässigt och med allt vi hittat på.
Vi for iväg till Falkenberg i fredags för att se finaste Elin Ruth. Det var ett tag sedan...
Sist var i Malmö i höstas.

En fantastisk spelning på fina konditori Stålboms bjöd vi på denna gång.
Förra året var vi uppe och såg Anna Ternheim där så det kändes ganska självklart att återkomma för att få avnjuta ännu mer fin musik.
Jag tänkte uppdatera min Dayviews lite också så ni får hålla koll där.
Viktigt viktigt!

Nu däremot ska jag dricka lite mer vatten och kolla på TV tror jag..
Sista arbetsveckan startar imorgon. Med lite sämre väder också..tyvärr. Jag antar att det inte kan vara 30+ jämt.
På gott och ont.
Hoppas att ni alla har haft en fin helg och att ni inte lider för mycket i värmen!

Inga kommentarer: