måndag, augusti 10, 2015

Vecka 33.

Nej det blev inget bad i sommar. I alla fall inte under semestern. Eller utomhus.

Jag tog mig faktiskt ett bad här hemma i lördags. Det var inte dumt!

Något annat jag ska ta är..tag i att försöka berätta om semestern. Jag vet att det kanske skulle gjorts när allt egentligen hände men då..var det så mycket på gång.

Det kändes svårt att samla tankarna medan jag fortfarande var på resande fot. Jag hade fullt upp med att försöka minnas allt ändå.
I stunder som dessa är det å andra sidan bra med Facebook och allt vad de sociala medierna heter. Plus en kamera!

Vi har tagit många fina bilder.
På allt möjligt. Jag tycker att vi har försökt att fånga sommaren och allt som hänt ganska bra ändå. Bara genom att titta på bilderna minns jag en väldig massa.
Jag ska försöka att samla tankarna och få ihop något vettigt.
Om inte annat så för min egen skull.
Och för min egen skull måste jag börja föra lite vettig dagbok igen.

Det går i vågor det där. Jag borde börja fånga en riktigt stor våg snart.
Man vet ju aldrig hur länge en blogg som den här består..
Men nu när lugnet ska hägra sig igen lovar jag att försöka mitt bästa. Så får vi se hur det går!

Inga kommentarer: