onsdag, augusti 26, 2015

Onsdag

Onsdag och mitten på veckan redan.
Igår firade vi mannens födelsedag.
Vi var Marcus, såklart, Luis och lilla jag. Det var ett riktigt trevligt firande med god mat och även en tårtbit att avsluta kvällen med.. Inte dumt!

Vi har förresten mycket på gång nu den här helgen. Ett mer späckat veckoslut var det längesedan jag var med om faktiskt.
Och det mesta berör redan nämnda Luis. Det kommer att bli en spännande helg. En rolig helg.
Det både hoppas och tror jag. För er som undrar kan ni bli lite pålästa och informerade här: Luis .
Jag kan lova att under och efter helgen kommer där att hända en del.

Till dess ska det arbetas som vanligt. Livet går sin gilla gång.
Därför vore det nog ganska bra att börja röra sig mot sängen snart.. Jag ska bara äta lite mer tårta, sen är det läggdags.
Hoppas att ni har haft en fin vecka såhär långt. Jobba lagom, vila ordentligt.
Var rädda om er!

Inga kommentarer: