måndag, september 28, 2015

STCC

I lördags var vi på STCC. Andra gången för Marcus men första gången för mig.
Jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta men det var mer spännande och roligare än jag trott.
Vi var på Ring Knutstorp.
Vädret var ok. Lite blåsigt men vi slapp i alla fall regn.

Bra racing. Kul att se live, det är ju verkligen något helt annat än att se på tv..
Det går så fort!
Prins Carl-Philip Bernadotte gick det inte så bra för..men vi fick i alla fall sett honom.
Lilla jag passade även på att få autografer från några av förarna och bland annat han som vann allt- Thed Björk.

Nedan följer lite bilder från mitt livs första race, som åskådare.
Undrar när jag får köra..













Här ska jag snart krypa till kojs!
En ny vecka har börjat. Förmodligen ska vi inte vara med i några webb-program dessa dagar..men man vet aldrig.
Vi fortsätter i alla fall att titta. Näst sista veckan nu.
Jag hoppas att ni också hänger med.. Nu önskar jag godnatt!

Inga kommentarer: