torsdag, december 31, 2015

Sleepless..

Ligger i sängen och kan inte sova för pågen har inte kommit hem än.
Jag vet att han är påväg men det känns olustigt och dumt att somna ifrån honom.
Det blev visst en lång dag på jobbet för honom.. Who knew!

Dessutom är jag helt ensam. Kanske därför också som det känns ännu tråkigare.
Igår hjälptes moster och jag åt att flytta katterna eftersom nämnda man och jag åker till hans föräldrar för att fira nyår.
Moster och jag fick oss förvisso en fika och lite häng men nu känns allt mest rätt tråkigt..
Katterna installerade sig direkt i alla fall. Inga speciellt ledsna miner där inte, inte ens när jag skulle gå.. Hoppas att dom inte saknar mig för mycket.

Och jag hoppas verkligen att mitt andra sällskap hittar hem snart.
Senare idag ska vi ju ut och resa. Antar att han inte kommer att vara mycket till ressällskap, stackarn.
Ja..så kan det gå. Tur i alla fall att vi nu är lite lediga igen! Att han är ledig igen, själv har jag varit fri ända sedan lille julafton nu..
Härmed önskar jag godnatt och gott nytt år!

Inga kommentarer: