fredag, februari 26, 2016

Everyone´s waiting

Jag har varit oerhört seg den här veckan.... Det känns som segast någonsin!
Inte mycket ork över för nånting..tyvärr. Antar att jag inte gör vad som krävs för att få ork heller men..ja, så kan det ju vara.
Tänkte försöka ta tag i mitt liv nästa vecka. Verkligen.

Och i helgen har vi i alla fall en grej planerad så att jag får komma ut och röra mig...om så "bara" för att kolla friidrott i Malmö. Lite miljöombyte blir nog bra.

Det känns som om jag bara jobbat, sovit och tittat lite på serier. Kanske inte speciellt ovanligt för hur det brukar vara men den här veckan har det känts lite..mörkt.
Kanske är det vädret..vintern som gör sig påmint. Jag är verkligen trött på det här nu!
Jag vill ha vår...på riktigt.

Jag hoppas må lite bättre snart. Och att jag inte är på väg att bli förkyld eller något.
Det vore ju riktigt jäkla tråkigt.. Antar att jag vet vad detta beror på men likväl är det inte så himla roligt.

Jaja, man kan inte alltid vara på topp men Marcus kom i alla fall med ett bra förslag och det är att jag borde bege mig iväg för att simma lite igen.
Det kanske kan få mig på bättre humör, när jag på nån vänster hamnar i mitt rätta element... Vi får se.
 

I helgen ska jag i alla fall vila upp mig. Försöka ladda batterierna på bästa sätt inför nästa vecka.
Ni vet att Blogg100 kör igång då va? Jag anmälde mig faktiskt igår, eller när det nu var, så nu finns det ingen återvändo..nu vet ni vad ni har att vänta.
Med önskan om en pigg, trevlig helg!

Inga kommentarer: