onsdag, februari 17, 2016

Onsdag

Onsdag ännu en gång. Dagarna rullar på. Tänk att jag hållit liv i denna blogg i en vecka nu..eller lite drygt, jag tror att jag hoppade över någon dag sist..men men, vem räknar egentligen.

Nu blir det lite te. Jag har nog inte druckit te på hela veckan..har varit lite seg av mig.
Idag jobbade jag längre. Ville inte hasta med mina uppgifter utan tog det lite lugnt, vilket resulterade i att det tog lite tid också.
Men men..det gick ingen nöd på mig.

Tycker själv att jag, som jag skrev i måndags, varit mer produktiv än förra lediga eftermiddagen. Kom iväg för att handla lite också, det hade börjat sina både i kylskåpet och i frysen.
På gott och ont det där..svårt att hitta på mat, uppenbarligen, men bra att äta ur någon gång.
Vi är i mitten på veckan.
Det var nödvändigt att köpa mer mat..man kan ju inte leva på fantasimat heller.

Mannen är hemma nu så vi ska se friidrott och dricka te ja.
Imorgon har jag sovmorgon igen och jag känner mig inte helt död, trots allt jag pysslat med, så jag ska nog kunna vara uppe ett tag.
Det har varit dåligt på den fronten innan i veckan men nu så..
Härmed önskar jag godkväll!

Inga kommentarer: