fredag, februari 12, 2016

Where's the music 2016

Sitter nu på ett finfint ställe i Norrköping och tar igen mig.
För ett tag sedan såg vi Maria Andersson från Sahara Hotnights framföra lite eget solomaterial under eget namn. Det lät riktigt bra!






Innan dess lyssnade vi på Erik Rapp, som var med i Idol för några år sedan.
Vi började dock festivalen på riktigt med att se Sabina Ddumba. Det var kanon det också, jag blev impad.
Marcus hade tagit ledigt idag och vi åkte hit efter att jag slutat jobbet.
Trots att jag var trött innan sov jag inget på tåget..men jag är skapligt trött nu.
Måtte jag få sova ut imorgon..
Vi är alltså här för festivalen Where's the music, för andra året i rad. Bra musik på olika ställen runt om i stan.
Där vi är nu är en gammal teater som numera även rymmer flera barer, dansgolv och olika sällskapsrum där man kan spela pingis, fotbollsspel och tv-spel. Ett studenthak, med andra ord.
Riktigt mysigt!

Snart väntar Nicole Sabouné här, sedan är festivalandet slut för vår del den här kvällen.
Jag antar att jag lär sova gott..

Inga kommentarer: