onsdag, mars 30, 2016

Day 3

Jag borde bli bättre på att se efter när serier egentligen slutar... Trodde lite vagt att förra veckans avsnitt av The Walking Dead var det sista för säsongen men det är ju ett kvar.
Kommer knappt vilja se det för jag vet att jag säkert kommer att bli helt galen...
Så nästa vecka blir en svår vecka. Säsongsavslutning på både TWD och 30 grader i februari som går på SVT nu. Fy så hemskt...hur ska jag klara mig?


I övrigt känns det lite som torsdag idag..varför gör det det? Borde mer vara tisdag i mitt huvud.
Det är ju kort vecka också. Helgen kommer tids nog. Måtte jag i alla fall inte vara lika förvirrad då så att allt blir helt tokigt. Om inte annat måste jag väl ha fattat galoppen på fredag, tror ni inte?
Tog mig en lur i eftermiddags, det var inte så dumt. Trots det känner jag mig inte helt pigg idag.
Kanske har jag inte riktigt ställt om till sommartid ännu.. Jag brukar inte vara så känslig men ibland så.

Snart är mars också slut, kan ni förstå det..var tar tiden vägen? Jag som förvisso brukar tycka att i alla fall januari och februari känns som väldigt långsamma månader kan knappt fatta att vi snart går in i en riktig vårmånad. Äntligen.
Det känns i alla fall skönt att ha ställt om till sommartid, på så sätt känns det att vi är på rätt spår.


Förresten- ifall ni inte minns när ni bytte tandborste senast är det dags nu i helgen/ i april.
Och nej, det är inget skämt!
Var tredje månad bör man byta, kom ihåg det.
Ska försöka att påminna er till helgen också..och framför allt försöka att komma ihåg det för egen del.
Det vore ju förargligt om jag pekar med hela handen här och sedan inte gör rätt själv...

Nu däremot ska jag snart ta och knyta mig. Som skrivet- det är ju bara torsdag imorgon.
Jag har i alla fall sovmorgon.. Man får vara glad för det lilla! Och vid den här tiden imorgon är vi ännu en dag närmare helgen. Påminn mig gärna om att det är torsdag imorgon. Det vore ytterst snällt!
Först en kopp kaffe innan sänggåendet.. Mannen fixar och bjuder, haha.
Och nej jag har inga problem med att sova efter en kopp kaffe.. Hur har ni det? Inget koffein innan sängen kallar, eller klarar ni av det?
Hoppas hur som helst att ni haft en bra onsdag!



Bjuder på en bild på mitt lilla gull, visst är hon fin?

030

Inga kommentarer: