fredag, mars 04, 2016

Fredag

Fredagar brukar vara svåra att skriva på...jag vet inte varför. Kanske för att jag är trött efter en hel arbetsvecka. Kanske för att det inte händer så mycket då.
I alla fall sällan fler saker än vanligt. Allt är bara....lugnt och stilla. Händelsefattigt.

Och vad ska man då skriva om?

Mannen jobbar sent. Har inte kommit hem än.
Jag slog just död på nån timme genom att se Stranger Than Fiction. Hade inte sett den innan..men den var bra. Lagom såhär på fredagskvällen.
Dessutom älskar jag Emma Thompson. Fast jag visste å andra sidan inte att hon var med så det var inte därför jag valde den. Hann inte läsa mig till det innan jag drog igång den heller men det var ju en trevlig överraskning. Sånt gillas!

Nu ska jag fundera över nästa grej att pyssla med. Det känns lite tidigt att bege sig till sängs redan..
Kanske drar igång någon mer film eller så får jag väl läsa något.

Tror att jag ska klappa lite på katterna, om jag hittar dom, också. Då blir dom säkert glada!
Har ni några planer för helgen förresten?

Imorgon ska mannen och jag på middag. Mer om det imorgon. Det kanske kommer någon matbild..eller inte, vi får se.
Inget vidare roligt inlägg det här men man kan inte alltid vara på topp.. Bättre lycka en annan dag, eller hur?
Hoppas att ni alla haft en fin vecka i alla fall!
Trevlig fredag och helg på er.


004

Inga kommentarer: