torsdag, mars 24, 2016

Glad påsk!

Igår på arbetet var jag inte alltför pigg.
Det var inte mina kollegor heller så vi tog det mest ganska lugnt, drack kaffe och snörvlade lite där emellan.
Vi var alltså utan chefer så vi kunde ta det lite lugnt. Vi brukar inte sitta sådär passiva och tycka synd om oss i vanliga fall..

Även i måndags var jag rätt seg, landade i sängen direkt sedan jag hittat hem.
Trodde att något kanske skulle bryta ut ordentligt idag men det har faktiskt känts rätt ok.
Jag var dessutom uppe rätt 'tidigt' för att fixa dom nysläppta biljetterna till kent.
Så nu har Marcus och jag biljetter till dom två sista spelningarna i Malmö.
Alltid något!
Sedan försvann gubben till arbetet och jag har spenderat dagen i sängen.
Inte sovandes men i väldigt lugnt tillstånd. Tittat på film och pysslat med mina sociala medier.
Jag har alltså varit ledig idag så jag har kunnat kurera mig ordentligt, det känns ju bra.

Dock har inte hela dagen spenderats inomhus utan jag har faktiskt varit ute på en liten promenad också. Så så himla sjuk tror jag inte att jag är längre..
Mannen är hemma, vi har ätit och tittat lite på hockey.
Nu är vi lediga tillsammans i några dagar. Skönt!
Och imorgon ska vi tydligen läsa tidningen såhär..:







Vad ska ni göra i påsk?
Förutom att läsa tidningen i paddan ska vi på konsert imorgon. Igen, ja.
Nicole Sabouné. Och på lördag ska vi se Markus Krunegård.
Nu däremot ska vi väl roa oss med något annat, får se vad det blir.
Härmed önskar jag er en riktigt glad påsk!

024

Inga kommentarer: