lördag, mars 05, 2016

Lördag

En fin dag börjar gå mot sitt slut.
Inte för att vi gjort så värst mycket i sig men det har varit en bra dag.
Och vi fick handlat. Det är alltid trevligt för det betyder ju att vi inte behöver göra det imorgon..

Det bjöds på middag ja. Hos mina föräldrar. Inbjudna var mannen och jag samt min bror och hans tjej.
Det var trevligt. Kul och mysigt!
God mat och mycket skratt. Och en del fotboll..
Kyckling i apelsinsås. En klar favorit hos bror och mig. Det verkar som om den gick hem hos våra respektive också.
Marängsviss och kaffe efteråt.

Här hemma sedan har Marcus och jag roat oss med Melodifestivalen. Popcorn och öl.
Avslutar nu med senaste Beck-filmen.
Imorgon är det Vasaloppet och tydligen ska vi upp i tid så snart får man väl gå och lägga sig..
Hoppas att ni haft en fin lördag!

005

Inga kommentarer: