måndag, mars 21, 2016

Måndag

Idag är jag nog ännu tröttare än igår.. Jag funderar starkt på att hänga med i det här experimentet som If har.. Det skulle säkert göra mig gott.
Däremot hade det som ikväll blivit knepigt att få till ett inlägg här nu eftersom klockan är långt över 22 då man egentligen ska släcka ned sina skärmar.
Har ni läst om det här? Vad tycker ni?
Släcker/stänger ni ned?

Igår när vi åt frukost på hotellet gjorde vi det utan skärmar. Det gick bra!
Ingen av oss saknade dom något nämnvärt. Jag kände heller inget behov av att fota frukosten så inte ens för den sakens skull saknade jag luren.
Istället pratade vi lite mer och fick ätet i mer vettig takt än om vi skulle tittat på Facebook hela tiden..

Ja. Jag kanske borde testa. Någon vacker dag. Men just nu har jag fullt upp här och det är smidigt att kunna skriva när som helst hur som helst med hjälp av telefonen. Så jag får väl försöka ta en sak i taget.
Men påminn mig gärna om Offline o'clock någon vacker dag, så ser vi.

Här är förresten min fina påskhare som jag fick av cheferna idag! Fin va?






Dom kommande veckorna väntar jobb utan chefer och även lite påskledighet så nu är det i alla fall inte lika stora krav på att jag ska vara helt superduperjättepigg. Men det får jag väl ändå försöka att vara/bli en annan dag..
Jaja nu ska jag sova i vilket fall.
God afton, god afton.

021

Inga kommentarer: