söndag, april 24, 2016

Company

Söndag kväll.. Vi avslutar med te, glass och jordgubbar. Mysigt!

Idag fyller bror min år! Den lille token blir 30 år i år.. Det är ta mig tusan helt otroligt!
Jag fattar inte var alla dessa år tagit vägen... Att jag dessutom är äldre gör ju inte saken bättre. Haha.
Om en liten vecka ska han firas.
Det blir säkert trevligt!

I övrigt känns det inte riktigt som vår än- med tanke på att vi äter glass och jordgubbar.. Under hela dagen har vi läst att det snöat runt om i landet.
Vad menas med det?!
Andra år har det dessutom i allmänhet varit mycket varmare än det är nu.
Jag börjar bli trött på denna svala vår..
Och jag hoppas verkligen att vi får en fin sommar. En lagom varm en, en bra sommar.

Härmed önskar jag er en fin afton och hoppas att ni haft en härlig helg!

055

Inga kommentarer: