torsdag, april 14, 2016

Cookies..!

För ett tag sedan snubblade jag över dessa roliga videor och tänkte att jag bara måste dela med mig!
Jag vet inte riktigt varför men Cookie Monster / Kakmonstret tilltalar mig.. Kanske för att jag förstår hur han tänker.
Hur han känner sig..

Dessa båda filmer är reklam för Apple. Och oavsett om ni gillar Apple eller inte tror jag att ni kommer att gilla dessa två snuttar..
Först snubblade jag över den här första som demonstrerar hur man använder Siri med äkta handsfree. När man har den inställd på Hey Siri/Hej Siri som ska svara direkt är det precis vad den gör, utan att man behöver hålla in hemknappen först för att komma åt det.
Det är tydligen en grej i iPhone6s. Vet inte om Marcus provat det eller ej..
Det verkar i alla fall rätt fiffigt.
Så- för att visa er hur..här har ni Cookie Monster!


Nästa visar hur själva filminspelningen gick till..
Riktigt roliga båda två, hoppas att ni också ska tycka det.

045

Inga kommentarer: