fredag, april 08, 2016

Fredag!

Sitter hemma vid skrivbordet med en liten öl nu... Kom hem i eftermiddags och sedan har jag tagit det väldigt lugnt.
Dagen idag har annars varit bra, även om jag varit väldigt seg mesta tiden..
Jag antar att jag inte är så van vid att äta och dricka gott efter en hel dags lärande.. Kanske har jag blivit för gammal, rent av?
Hur som helst..idag har varit en seg dag. Men inte desto mindre händelserik.
Det har varit späckat schema ändå..

Efter kursen kom jag hem ja..och gjorde väl inte så mycket.
Katterna var rätt sega så jag kunde i lugn och ro bädda ned mig i sängen och scrolla runt lite i telefonen innan jag till slut somnade och sov några timmar.
Vet inte om det har haft någon större inverkan på mig för jag är fortfarande rätt seg..

Dessutom har det varit händelserika dagar rent musikmässig. Igår släppte Laleh Bara få va mig själv, Tegan and Sara släppte två nya låtar idag- Boyfriend och U-turn. Även Roxette släppte sin singel It just happens idag.
Så till middagen ikväll spelade Marcus upp allt fint för mig. Jag hade dock hört allt utom Roxette innan. Kunde ju inte hålla mig..
Och det är nästan lite för mycket för mig att hantera..så mycket bra musik!
Jag som fortfarande lyssnar in mig på Marit Larsens senaste EP. Den är en vecka gammal nu..wow, tiden flyger verkligen fram.

Och eftersom jag tycker om Laleh så mycket delar jag ikväll med mig av videon till redan nämnda nysläppta singel. Tänker inte hålla mig ända till nästa veckas Tisdagsmusik..det här är för bra för det. Varsågoda, ha nu en trevlig helg!


039

Inga kommentarer: