fredag, april 29, 2016

Fredag

Idag har varit en riktigt seg dag så nu har jag än en gång landat 'tidigt' i sängen.
Jag har dessutom spenderat större delen av eftermiddagen här så det känns rätt skönt att vara tillbaka..


Mannen kom hem med mat till mig när han slutat jobbet. Vi avlutade dagen med ett avsnitt av The Following.
Snart uppgörelsen på tredje och sista säsongen..ojoj, hur ska allt gå.

Och hur ska det gå med den här tröttheten? Förhoppningsvis ordnar det upp sig under den här helgen.
Från att ha ett planerad födelsedags firande för brodern på söndag är det nu uppskjutet några veckor- för han blev kidnappad av några vänner och åkte utomlands. Så går det tydligare när man fyller 30...
Så Marcus och jag får en lugn helg.
Vad ska ni hitta på? Några roliga planer?
Nu ska jag sluta ögonen och se vad min hjärna ska koka ihop för något spännande åt mig inatt.. Alltid händer väl något!
Godnatt och trevlig helg på er.




Foto från The Following på Facebook.

060

Inga kommentarer: