lördag, april 23, 2016

Lördag

Jag insåg nu att jag redan kommit halvvägs på den här rundan med Blogg100 för i år..
Spännande minsann.


Något som också är rätt roligt är att det idag är tre år sedan jag såg Justin.
Tänka sig..
Tre år sedan jag åkte till Stockholm och såg honom. Och i höst får jag se honom igen, i Köpenhamn. Härligt!
Det ska bli riktigt roligt.




Idag i övrigt har mannen jobbat. Ja ni läste rätt, den stackaren fick bege sig iväg och arbeta lite såhär på lördagen..
Själv hälsade jag på hos päronens katt och har sedan mest umgåtts med mina egna små djur. Sett på film och klappat Simba.
När Marcus kom hem igen fick vi städat i bilen och sedan har vi handlat.
Så jag har inte varit helt slö hela dagen..
Jag såg förresten Kick-Ass. Har ni sett dom filmerna? Dom är ju helt tokiga men i alla fall underhållande.
Något skulle jag ju roa mig med under tiden mannen arbetade..

Kvällen har vi spenderat med tacos, vin, en konsert med Rihanna och allmänt zappande.
Än är inte kvällen slut.
Vad har ni hittat på? Har det varit fullt ös eller har ni tagit det lite lagom lugnt så som vi?

054

Inga kommentarer: