måndag, april 04, 2016

Shine my way..

Idag var jag tillbaka i vardagen igen, tänk vad helgerna går fort..
Nog för att vi hade rätt fullt upp i helgen med allt firande men ändå.
Sista dagarna innan den riktiga riktiga vardagen kommer tillbaka på jobbet, vi har det trots allt rätt soft även den här veckan..


Ikväll blev i alla fall en händelserik en..
Maten var fixad i lagom tid till att mannen kom hem så vi åt tillsammans, det händer inte så ofta, även om det blivit bättre sedan han började i Landskrona.
Mitt i allt blev jag överraskad med en biljett till Marit Larsens spelning på KB Huset i Köpenhamn i maj.
Ni kanske minns att jag skrev om den konserten tidigare i år.
Jag har haft ångest över hur jag skulle få ihop det eftersom det är mitt i veckan men sedan kom jag på att det är röd dag dagen efter så lite planering har funnits..

Av olika anledningar har jag dock inte köpt biljett men efter att ha kollat igenom förbindelserna tillbaka hem igen kändes det rätt ok..
Så ikväll hade bästa pågen köpt en biljett till mig så nu vet jag vad jag ska göra den 4e maj.
Vilken lycka!

Något som var mindre kul var att vinka adjö till den fina serien 30 grader i februari.. Fina fina serie. Hur ska jag nu klara mig om måndagarna?
Dessutom gick säsongsavslutningen på The Walking Dead i USA igår natt.
Hur ska jag orka med ett avslut till? Åhh..jag vill inte.



035

Inga kommentarer: