fredag, april 15, 2016

The sinking game..

Tänk vad trevligt det är när mannen kommer hem i vettig tid.
Vi kan äta middag ihop och jag slipper sitta själv och uggla.. Speciellt tråkigt har det varit på fredagar.
Ikväll fick vi till denna färgglada måltid..





Efter arbetet idag travade jag bort till Systemet. Fick köpt lite spännande saker. Mycket öl. Mmm..
Jag fick till och med visa leg. Kan ni tänka er?

Vi hade alla stannat kvar lite längre på jobbet för att sy ihop säcken så jag var inte helt pigg när jag väl kom iväg.
Fick i alla fall skjuts hem av päronen.
Det har varit en vecka fullspäckad med jobb så jag tror att vi alla var lite sega.
Vissa dagar är det skönare än andra med fredag..
Jag kan dessutom inte fatta att vi jobbat en hel vecka sedan vi var iväg på kurs. Tiden går verkligen supersnabbt..jag hänger inte med.

Imorgon väntar konsert ja. Ska försöka att skriva något vettigt om den sedan.
Det ska bli riktigt roligt att se både Melissa Horn och Moa Lignell igen!
Nu däremot ska jag umgås med mannen och tvn. Och kanske en katt eller två..
Trevlig helg på er!

046

Inga kommentarer: