måndag, april 25, 2016

Winter is coming...at us,again..

Idag fick vi lön! Wooho pengar.
Inte helt fel ju..
Marcus och jag kollar en del på Lyxfällan, för att det trots allt är underhållande att se på sådana som har det värre än en själv, plus att man lär sig lite tips.


Nu menar jag inte att vi har det dåligt ställt utan att det alltid finns folk där ute som är mer illa ute än en själv.
Det finns alltid någon som har det sämre.
Kanske en klen tröst och det kanske även är lite elakt att tänka så men ibland måste man. Dessutom är det sant!
För det mesta kan man hitta någon som har det värre.

På tal om värre.. Det har snöat idag. Ganska mycket.
Sedan har solen skinit..
Det har minst sagt varit aprilväder.
Och för att kommentera detta kan man antingen referera till nyligen bortgångne Prince och hans låt Sometimes it snows in April eller det faktum att Game of Thrones började igår/i natt/idag.
Winter is coming. På riktigt!

Jag såg avsnittet idag när jag kommit hem från jobbet. Och jag längtar redan till nästa vecka! Tycker gott att det kan komma ett avsnitt redan imorgon..
Men jag antar att det är bra att få längta och vänta.
Ibland i alla fall..



Slänger med en bild på finaste Emma Leth för Ellos för att ge er, men mest mig själv, en bra start på veckan!

056

Inga kommentarer: