måndag, maj 09, 2016

A place you call home..

Hmm nu är klockan rätt mycket igen men jag var bara tvungen att spela lite spel på min ipad. Dessutom är det förbannat varmt här i sovrummet så jag fattar ändå inte hur jag ska kunna somna.. Men jag är väldigt trött.
Därför har jag landat i sängen nu.


Idag har jag annars varit duktig och promenerat hem. Det var trevligt men väldigt varmt, det också.
Jag känner mig fortfarande lite överrumplad över denna plötsliga värme. Kände mig inte riktigt beredd.. Och lagom till att jag nog börjat vänja och förlika mig ska det tydligen bli svalare igen?

Vad menas med det..
Jag håller inte med om att sommaren är här men jag hoppas verkligen på flera soliga dagar.
Jag vill verkligen inte att det ska vara över redan..

Men medan jag väntar på att vädret ska ordna upp sig ytterligare ska jag ta och sova lite. Jag kan ändå inte göra något åt saken.
Hoppas att ni alla haft en bra måndag och början på veckan. Nu önskar jag godnatt!




070

Inga kommentarer: