fredag, maj 06, 2016

Fredag

Det känns som om klockan är mer än vad den egentligen är..
Blev plötsligt jättetrött efter maten här. Vi åt lite halvsent och tog vars en öl till. Det händer inte så ofta att vi dricker öl till maten men ikväll kändes det rimligt..

Fattar inte ens varför jag blev så trött.
Vaknade runt 9-snåret idag. Mannen har arbetat idag..så han var redan borta när jag slog upp ögonen.
Drog mig rätt länge. Scrollade i telefonen och halvslumrade ett bra tag.
Men trots det började jag peta i mig frukost runt 12. Det får ändå ses som något litet rekord..

Det enda vettiga jag annars gjort idag är att jag dammsugit och lagat mat.
Myst med katterna. Fixat lite med foton och filmklipp från i onsdags.
Saknar det en väldig massa..
Saknar Köpenhamn. Saknar Marit.
Blir lite rädd när jag tänker att det kanske kommer att dröja ytterligare sju år igen innan jag får se henne..det vore ju galet!
Det hoppas jag dock verkligen inte blir fallet..

Hur som helst. Jag fick brått i säng nu.
Kanske piggnar jag till ytterligare till imorgon. Då väntar nästa konsert..
I Lund. Rebecca och Fiona med band, för första gången. Det blir nog häftigt..
Något nytt, på ett vis.
Och jag hoppas på bra väder. Våren och värmen har väl äntligen kommit för att stanna?




Vikens hamn där vi la visit igår. Fint, inte sant?

067

Inga kommentarer: