onsdag, maj 11, 2016

Onsdag

Wow tiden går fort när man har roligt..
För precis en vecka sedan stod jag framför Marit och pratade med henne.




Varför går tiden långsamt när man väntar och längtar efter något men rusar på hela tiden annars?
Jag tycker förvisso att dom flesta dagar rusar på men ni fattar poängen..
Om veckorna brukar springa förbi annars så har den verkligen gjort det nu.
Känner mig faktiskt lite förvirrad.
Kanske beror det på att vädret varit så fint också och att jag dessutom har gjort en del annat kul också.
Ja..inte vet jag men vecka 18 bara sprang iväg.

Ikväll har vi i alla fall fått sett ifatt lite av dom program vi inte hunnit se innan.
Stretar på med The Following och såg gårdagens avsnitt av Ullared- Jakten på Storsäljaren medan vi åt.
Det är dessutom väldigt trevligt att solen är framme så pass länge om dagarna nu.
Livet känns lite lättare..
Och som brukligt avslutar vi med Hawaii Five-O nu.
Lilla jag har haft sovmorgon två dagar i rad, imorgon blir det den tredje. Mmm sömn..
Nu blir det mera tv och snart sången.
Hoppas att ni alla haft en fin tisdag!

072

Inga kommentarer: