lördag, juni 04, 2016

Lördag

Det blev inga bilder från grillkvällen idag...
Jag var fullt upptagen med att äta, dricka, och prata istället och när jag sedan tog fram mobilen var ju allt slut.
Men det har varit en trevlig dag!!


Vädret var på topp. Varmt och skönt.
Mycket god mat och dryck. Väl hemma igen har jag dock känt mig lite off..
Kanske är det för att jag inte gjort mycket vettigt, fått lite sol, ätit en del och bara slöat.
Kidsen, min bror och hans tjej, tog vara på all sol som fanns. Ingen annan pallade det..jag tyckte att det var varmt så det räckte.
Speciellt vid grillarna..såklart.

Imorgon väntar Göteborg. En liten tripp med pågen för att se Håkan Hellström.
Det blir säkert kalas! Vädret ska vara ok och jag hoppas att allt ska flyta på..

Så efter en finfin dag ska jag nu snart krypa till kojs.
Vi har satt igång fläktar här hemma nu för att kyla ned våra rum, allt för att göra det lite behagligare här.
Så att vi snart kan sova!
Hoppas att ni alla haft en skön lördag.
Godnatt!

096

Inga kommentarer: