måndag, juni 06, 2016

Roadtrip

Idag har vi färdats nedåt landet igen.
Lämnade Kungsbacka runt 11-snåret och rullade söderut.

Solen har skinit på oss hela vägen.
Jag tror ärligt talat inte att jag fått så mycket sol på mig tidigare i år än under dessa två dagar. Så skönt!

Första stoppet blev i Glommen.
Vi körde lite på kustvägen och en del på motorväg.
Nedanför ser ni hamnen i Glommen, där vi även åt lunch. Som också fastnade på bild.
Härligt! Och gott.




















Bakelserna åt vi i Falkenberg.
Än en gång blev det ett besök på Stålboms.
Tredje gången men första utan att vi skulle se någon artist där.
Vilket i sig kändes lite udda...
Det var goda bakelser hur som helst och solen sken även där.
Så himla fint!







Väl hemma i Skåneland igen har vi mest tagit det väldigt lugnt.
Snart väntar sängen också. Och jag har lite svårt att greppa att den här omgången med Blogg100 snart tar slut..
Men nu önskar jag god kväll och hoppas att ni alla haft en skön långhelg och nationaldag!

098

Inga kommentarer: