onsdag, juni 08, 2016

Sista kvällen i årets utmaning..

Jag tycker att jag klarat mig rätt bra även i år.. Jag har fått med det jag velat, det jag tänkt mig.
Mer eller mindre.. Det har hänt saker och jag har delat med mig.
Jag tycker att det har rullat på förhållandevis friktionsfritt.
Om ni vill se vilka mer som har hållit igång så kika in här, så kanske ni hittar något nytt också.
Eller så stannar ni här.. Ni är mer än välkomna!

Jag pallar inte avsluta med något tal eller så.. För det andra är det inget avslut.
Jag tänkte faktiskt försöka fortsätta blogga, så som jag gjorde tidigare i år, så som jag gjort ganska ordentligt de senaste åren.
Däremot vill jag dela med mig av en fin liten video med tillhörande underbar låt- som precis släpptes på Youtube.
För jag vill inte att ni ska gå miste om den.. Dessutom handlar den om att vi ska försöka hänga ihop mer.
Om att hålla varandra sällskap. Att fortsätta finnas där. Det är viktigt.

Jag hoppas att ni haft lite utbyte av allt tokigt jag skrivit här och att ni som redan nämnt gärna vill hänga kvar.
På återseende!

100

Inga kommentarer: