fredag, juni 03, 2016

Thank God it's friday..

Idag har varit en rätt seg dag. Jag har tagit igen mig ända sedan jag kom hem.
Lyssnade en sväng på Tegan and Saras nya album som kom ut idag.
Riktigt bra efter första lyssningen!

När Marcus kommit hem hade han med sig sen briljanta idén att äta ute.
Så vi tog bussen ned till stan och åt på Österns Pärla.
Gott gott!



Sedan gick vi en sväng i Norra Hamnen.
Tog oss en glass och njöt av värmen och folklivet runt vattnet.
Här är verkligen fint på sommaren..
Ja annars också men speciellt på sommaren.
Ikväll kändes det nästan som att vara utomlands för att det var så varmt.

Så jag är väldigt nöjd med att jag har en så smart pojk som i land drar med mig på små äventyr.
Sämre start på helgen kan man ju få..
Hoppas att ni alla haft en bra arbetsvecka och att ni får en skön helg!








095

Inga kommentarer: