onsdag, mars 15, 2017

2 veckor!

Mmm..jag tycker faktiskt att det här går rätt bra, trots allt. Jag börjar bli bättre på att inte skriva mitt i natten och det blir även lättare att komma på vettiga saker att skriva/dela med mig av.
Och precis som innan lär det alltid delas en musikvideo på tisdagar. Det är sedan gammalt..

Ser också att läsarströmmen är ganska stabil så något antar jag att ni snappar upp. Det är bra- grattis till er!

Jag har redan landat i sängen och har för avsikt att sova snart. Borde känna mig ännu tröttare än jag redan gör för det har blivit några riktigt sena kvällar nu.
Kanske är det vår nya fina tv som vi har lite väl svårt att slita oss från..
Imorgon har jag i alla fall sovmorgon så jag får väl trösta mig med det. Och snart sluta ögonen..för ikväll tänker jag inte låta någon tv fånga mig i alla fall!
Godkväll.

015

Inga kommentarer: