onsdag, mars 01, 2017

2017

Hmm ja det börjar ju bra det här...
Med ett väldigt sent skrivet inlägg, menar jag.
Tänkte hur som helst även i år vara med i denna spännande utmaning.
Vi får se hur det går men jag har trots allt klarat mig hyfsat tidigare år så jag är ganska hoppfull.
Att det däremot inte blev mycket skrivet mot slutet på förra året behöver väl inte betyda så mycket i sammanhanget.
Nu ska jag se framåt..

Ja, jag tänkte vara med i Blogg100 år 2017 också, alltså. Ifall ni inte förstod vad jag menade..
Men jag antar att ni som hängt med här vet vad 1a mars innebär.
Det betyder att startskottet för årets utmaning har gått och att Justin Bieber fyller år.
Två väldigt viktiga händelser, om ni frågar mig. Så det är väl bara att hoppas på det bästa, håll gärna tummarna för mig och häng med här för nu drar jag igång.

Välkomna!



001

Inga kommentarer: